i can do it :)

“We're told that it's sick, or perverted, or sinful, or abnormal. But the people who tell us that are the same ones who say that women belong in the kitchen and that black people are inferior, and that handicapped people are useless. Who's to say what's normal?”Terry

تو رو داشتن و باتموم و دنیا عوض نمیکنم 

من و نجات دادی 

من و زنده کردی 

از اون چاه سیاه 

از اون چاه تاریک نجات دادی 

و من تونستم خوشحالی و تجربه کنم  

محبت بی بهانه رو بچشم 

من قدر دنیا خوشبختم 

امروز همه چیز قدر دنیا خوب بود 

من امشب عاشق ترافیک بودم تا با آرامش به تو فکر کنم 

همه چیز به سمت خوب بودن میرفت 

نم بارون و انگار زمین نرم بود 

همه چیز انگار نرم بود 

من و روی خودش تاب میداد 

به هوا مینداخت و من پرواز میکردم 

امروز احساس خوشبختی کردم 

حتی اونجا که برگه ی سفید مبانی کامپیوترت و بهم نشون دادی و خندیدی 

خندیدنت  

مثل یک پنجره است 

که از شدت نور نمیتونم بهش نگاه کنم 

و تو زیبایی 

پاک و زیبا 

من حتی دوست ندارم اسم اینهارو عاشقانه بزارم 

اینجا فقط بوی هوای تازه میاد 

بوی زندگی دوباره ساخته شده 

 

 

من خوش حال ام  

من قدر دنیا خوش حال ام ... 

 

 

+ مسیح من تویی 

شاید هم مریم مقدس ام !

im so happy ... :)

im so happy ... :)